Thursday 26 January 2012

Assalamualaikum....

Sedang edit2 ape yg patut kat belog aku nieh...adehhh...susah jgk ye nak memahami application yg ade dlm ni kan....xpe..xpe....aku akn slow2 belajar....x wat ape2 le jwbnye sejak 2 menjak nih...melainkan mengadap netbook merah comel aku ni....nasib baik En. Asben x tegur..ataupun lagi 2,3 hari bile dah melampau sgt aku asik dok mengadap netbook ni die akntegur...ataupun die x akn tegur sebab die paham aku sedang bercuti lame ni.... harap2 die paham la... :)

So x de ape2 yg menarik arr skg nih..melainkan aku sibuk menelaah belog yg baru menjadi hobi n rutin baru ku ni....best jgk ye bile dah jadi blogger ni...singgah menyinggah..komen mengomen...dan mcm2 info yg aku dpt kat cni....yg baik jadikan ikutan..yg x baik tu, jauh2kan lah... :)

No comments:

Post a Comment