Friday 27 January 2012

Assalamualaikum...

Hehe..kembali lagi dgn coret sesaje... :P

Abis laa....aku dah jadi gile belog dah ni!! ckit2 tgk belog!..ckit2 jenguk belog! Baru aku faham ini le yg dikatekan 'blog maniac' nih! Ini baru permulaan...banyak lagi benda yang aku cube selongkar kat belog2 nih...time bercuti panjang camni boley la nak selongkar ke..tgk ke..jenguk ke..tenung ke....kalau mase tu aku dah start keje camne ekk??? aihhh..nak seribu daya kan..x nak seribu dalih! betul x?
So...aku plan bile aku dah start kije nanti...ade je waktu terluang, aku akan tulis entry ape yang aku rase aku nak tulis...alaa..bukan susah pun kan...tulis je ape yang terbayang di kepale....pastu jadi le entry terbaru..betul x??!  ;D

Sebenarnye ade le jugak kije umah ni..tapi aku wat2 cam x de kije je....wat2 bizi ngn belog nih, yang dah pon menjadi rutin harian aku sejak 2 menjak ni....tapi x de le sampai aku lalai terus ngan keje2 umah tuu..cumemelambat-lambat sikit jee...last2 abis jugak kije2 tu aku buat....En. Asben pun x de bising2 sgt...maksudnye die pom paham le dengan kebizian hobi wife die tu.... ahaks~

So....ini le entry terbaru aku pade saat ini.....jap2 lagi aku masuk balik..tengok le kalau x caye....heeeee~~

No comments:

Post a Comment